Minimale levering aardgas of elektriciteit

Inhoud

Niemand mag in de kou zitten. Tussen 1 december en 31 maart zorgt het Sociaal Huis dat je niet zonder verwarming valt. Ze laden twee keer per maand een bedrag voor jou op via je Prepaidkaart, indien je zelf niet over voldoende middelen beschikt. Je kan deze tegemoetkoming trouwens ook aanvragen als je geen klant bent van het Sociaal Huis. 

Je moet aan volgende voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen: 

  • Je bent klant bij Fluvius en betaalt via Prepaid. 
  • Je verwarmt op aardgas of elektriciteit via een exclusief nachttarief. 
  • Je hebt zelf niet voldoende middelen om geld op te laden.  

Maak een afspraak via 011 399 799 of info@sociaalhuislommel.be.  

Let op: bij de aanvraag kan het Sociaal Huis 30% van het bedrag aan jou terugvragen.

Wat meebrengen

Breng volgende documenten mee naar de afspraak:

  • Je identiteitskaart
  • Het EAN-nummer van je digitale meter
  • Bewijs van alle inkomsten van alle gezinsleden (bv. loonfiches, attesten uitkeringen, rekeninguittreksels…)
  • Bewijs van alle vaste kosten (bv. huur, water, energie en internet)
  • Indien van toepassing: contactgegevens van je schuldenaar

Contact

Adres
Huis van de Stad Hertog Janplein 1 , 3920 Lommel
Tel.