De sessie focust vooral op een aantal ontwikkelingen die eigenlijk al een tijdje geen trends meer zijn, maar een must voor elke ondernemer met oog voor de toekomst.
Elke ondernemer kan één thema kiezen uit een pakket van zes coachingsessies:
- Trends en ondernemingscreativiteit (4u)
- Is omnichannel de toekomst van de retail? (5u)
- Is E-commerce iets voor mij? (5u)
- Waarom gaat het fout met mijn webshop? (7u)
- Met mijn shop beter vindbaar in Google (5u)
- Audit en beleving in de winkel (3u)
Op maat van de handelszaak
Uniek aan de coachingsessie is dat ze helemaal op maat van de handelszaak wordt gemaakt. De sessie vindt ook plaats in de handelszaak van de ondernemer. Het is geen algemene cursus met informatie over nieuwe trends. Een voorzichtige vergelijking is het tv-programma Andermans Zaken van Kamal Kharmach. Al ligt daar de focus meer op ondernemers die het moeilijk hebben. Dat is hier niet het geval. Stad Lommel wil hiermee alle ondernemers een professionele boost geven.
De coaches zijn toppers uit diverse sectoren. Er is een mooie samenwerking met docenten en professionals van de Thomas More Hogeschool, Marketingpartner.be en Retaildesignlab.
Meer informatie via www.lommel.be/coachingsessies